De vrolijkste tijd van het jaar // Kerstversiering

12/14/2016

Jippie!! Het is bijna zo ver: Kerstmis. Wat is het leukste vind aan Kerst? Buiten het samen zijn met familie en vrienden? Vandaag hebben mijn mama en ik het huis versiert. Tourlijk moest ik dat delen. Neem maar snel een kijkje! 

De woonkamer








Wat is versiering zonder lichtjes?



Of zonder kaarsen?


In de boom hangt veel minder dan andere jaren. Dit jaar is het iets simpeler, maar ik vind het mooier zo.



We kozen dit jaar voor een grotere en smallere boom. We hadden 1 taak, de piek moest er op kunnen. Wel we hebben gefaald! Hahaha.




We gebruikte wel de kerstballen van de vorige jaren.



Deze mand is mama's grote schat. Ze houdt er ongelofelijk veel van.




 Mijn kamer


Ook hier zijn veel lichtjes te vinden. Maar ik maak mijn slaapkamer graag ultra gezellig rond deze tijd.




En ik heb zo'n vermoeden dat deze lichtjes nog lang gaan blijven!



Mijn eigen mini kerstboom.















Neem zeker een kijkje op mijn Youtube channel. Hier vind je een video met alle versiering in!







You Might Also Like

0 reacties