Gezocht: Gastbloggers!

12/28/2016

Vandaag zat ik tussen mijn boeken en samenvattingen aan mijn bureau en ik dacht 'Ik ga echt geen tijd hebben om blogposts te schrijven deze komende maanden.'. Deze kerstvakantie heb ik blok, dan twee weken examens, dan 2 maanden stage en als laatste een week cursus. En ik kwam terug op een idee dat ik enkele jaren geleden had voor mijn Engelse blog: gastbloggers. 

Mijn blog is voor mij een plaatsje waar ik mijn gedachten kwijt kan. Een plaats waar ik me goed voel, waar ik weet dat ik mezelf kan zijn. (Ook al is het via schrijven) Maar ook is het iets waar ik op terug kan kijken. Bijvoorbeeld wanneer ik blog over een uitstap met vrienden, plaatsen waar ik geweest ben, boeken die ik gelezen hebt of wanneer ik gewoon mijn gedachten neerschrijf.

Momenteel ben ik bezig met mijn examens, die beginnen 9 januari. Daarna heb ik twee volle maanden stage en daarna een cursus. Het wordt dus even druk. Daarom vraag ik jullie, de andere bloggers, een beetje om 'hulp'. Graag zou ik doorheen die tijd (misschien ook langer, hangt af van het aantal mensen die reageren) gastbloggers toe laten op mijn blog. Zo kunnen mijn lezers andere bloggers leren kennen en natuurlijk leer ik er dan ook meer kennen. Je kan enorm veel leren van andere bloggers.



Heb je interesse om gastblogger te zijn?
Oké, zo gaat het te werk gaan. 

Graag heb ik onderwerpen die in de lijn liggen van de categorieën waarover ik schijf. Dat zijn:

- Mode/kleding/stijl
- Makeup
-Vrije tijd/cultuur/boeken
- Leven/lifestyle/gebeurtenissen
- Voeding/recepten/gezond leven
- Locaties/reizen

Het zou fijn zijn mocht ik wat posts van elke categorie kunnen posten, dankzij jullie. Zelf schrijf ik voor al binnen de categorieën Leven en Vrije Tijd. Momenteel toch. 

Als je interesse hebt of vragen, kan je me bereiken op officialhanne〔at〕gmail.com 
〔at〕veranderen door een @ ) 
Of je kan het contactformuliertje hieronder of op mijn contactpagina invullen. 

Ik heb hier eigenlijk echt wel zin in! Hopelijk jullie ook en krijg ik een paar mailtjes binnen. 

Het zou zeer fijn zijn mocht ik al enkele mail hebben voor 13 januari 2017. Je hoeft nog niet direct een geschreven blogbericht door te sturen, wel even laten weten waarover je graag wil schrijven. 



Je naam:
Je Email: (required)
Je berichtje: (required)







You Might Also Like

0 reacties