Internet Break

5/22/2017

Hebben jullie dat soms ook? Dat gevoel dat je leven voor het grootste deel bestaat uit internet. Het gevoel dat je op elk moment bereikbaar moet zijn? Wel, ik zit momenteel met dat gevoel. Hier zit ik, in een zetel op mijn campus. En vanavond klik ik op de internet knop op al mijn elektronische apparaten.

Ergens is dit ook de perfecte moment om een internet break te houden. Mijn blok is namelijk begonnen vandaag. En zo kan ik ook zeer gefocust blijven tijdens het studeren. Maar er is ook een klein probleempje. Deze week werken we, met een groepje, nog aan een paper. Alles hier rond wordt geregeld via facebook. Daarom kan ik het niet permiteren om deze week facebook volledig te bannen. Om deze redenen heb ik enkele regels op gesteld waar aan in me ga houden. Deze hebben niet enkel te maken met het internet.


Opstaan om 7.30u. 

GSM enkel gebruiken voor berichten en muziek. Dit is enkel tijdens de ingeplande pauzes. 

*
Geen social media toegestaan! 
Enkel in de eerste week op messenger om alles te regelen voor de paper. 

Op tijd gaan slapen. Als slapen niet lukt iets anders (niet nuttig) beginnen te doen. 

*
Social media tijd inruilen voor het lezen van boeken, studeren en samen zijn met familie

*
 Google & toledo zijn toegestaan

*
Youtube is toegestaan
max 3 video's per dag. 

*
Aan studeerplanning houden


Zo, doen jullie mee deze komende twee weken? 
Laat het me weten! 



 

You Might Also Like

0 reacties